11 Ağustos 2011 Perşembe

Her Hafta Bir Başka: "Tchibo"

Artık neredeyse her alışveriş merkezinde var Tchibo, mantar gibi türüyor. Nedir diye soracak olursanız, herşeyi satan minik dükkanlar diyebiliriz. Minik diyorum ama içinde ayakkabıdan, el fenerine, salata kurutucudan, pijamaya her şey mevcut. Hatta içinde bir de minik cafe'si var. Alışveriş merkezini tavaf ettikten sonra ayaklarınıza inen karasuları bertaraf etmek için bu şirin cafe'de bir dilim cheesecake eşliğinde bir fincan kahve de götürebilirsiniz.


Şimdi soracaksınız hem bu kadar minik, hem de içinde nasıl herşey oluyor? Cevap şu ki herşey her zaman olmuyor :) Tchibo'nun menüsü 2 haftada bir tamamen değişiyor. Yani görüp de "Aman şöyle bir bakayım, haftaya alırım" dediğiniz şeyler, ne yazık ki bir sonraki hafta bitmiş oluyor. O yüzden görüp, beğenip, fiyatının da uygun olduğunu düşündüğünüz şeyleri kaçırmayın derim.

Tchibo'nun bir de internet sitesi var (www.tchibo.com.tr) ve bu site üzerinden online alışveriş yapabiliyorsunuz. Sizi bilmiyorum ama ben eskiden internetten alışveriş yapmaya korkardım. Şifremi çalacaklar, benim yerime alışveriş yapacaklar, vs diye hiç birşeycikler almazdım. Ama açıkçası bu teknoloji denen şey çok ilerledi. Artık bu tip hırsızlıklar duymaz olduk. Hem bu tip birşeyi tespit ettiğinizde ve bankanızı aradığınızda, o miktarı size geri iade ediyorlar diye biliyorum. O nedenle Tchibo'nun websitesi de alışveriş yapılabilecek, güvenli bir yer.

Benim size bu sitede tavsiyem, Fırsat Reyonu. Bu bölümde dükkanlarda tükenmiş ve ciddi indirimlerle satılan güzel parçalar bulabiliyorsunuz. O nedenle aranızda aklınıza estikçe bir girip bakmanızı tavsiye ederim. Tabi internetten alışveriş yapınca, devreye kargo ücreti giriyor. İstanbul'da yaşıyorsanız çok bir şey tutmuyor. Zaten alışveriş merkezine gidip gelirken de o kadar yol parası veriyoruz. Ama Tchibo'nun bu iş için ayrıca güzel bir teklifi de var: 100 TL ve üzerindeki siparişlerinizde kargo ücretsiz. Büyük ihtimalle tek başınıza bu kadarlık alışveriş yapmayacaksınızdır ama eş, dost, akraba toplaşıp bu rakama çıkılabilir.

Aşağıda benim görüp beğendiğim, fiyatı da fena olmayan bir kaç öneri var. Aklınızda bulunsun.
  •  180 cm çapında Masa Örtüsü @ 12,95 TL. Başka desenleri de vardı ama ben bunu pek sevdim, romantik bir havası var gibi.

  • Kendinden Süzgeçli Termos @ 11,95 TL. Süzgecinin içerisine ıhlamur, karanfil vs koyup demlendirebilirsiniz. Kapağını da kapayıp, istediğiniz yere sıcak sıcak götürebilirsiniz.

  • 74x50 cm'lik Çiçekli Paspas @ 14,95 TL. Bu da yazlık girişlerine, balkon  kapılarının önüne çok yakışır gibi.
  •  Elektrikli Yuvarlak Fırça @ 28,95 TL. Neredeyse her markanın bu otomatik dönen fırçası var artık, ama açıkçası ben bu kadar ucuzunu henüz görmedim.
  • 2'li Bahçe Şamdanı @ 22,95 TL. Bu da olmazsa olmaz birşey değil tabii :) Ama balkonlara, bahçelere bir hoşluk olsun derseniz, fiyatı uygun gibi.
 
  • Ütü Sandalyesi @ 49,95 TL. Açıkçası ben bunu biraz pahalı buldum ama işe yarıyorsa değer. Tchibo'nun iddiasına göre ütü sırasınca omurgaya ve bacaklara binen yükü azaltıyormuş. Mağazaya gidip bir denemek lazım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder